COM FUNCIONEM
Donant el millor servei als nostres clients a tota Espanya
1º PAS: ASSESSORAMENT
Des de LOPDMONTOLIU realitzem un primer contacte amb l’entitat per indicar-los els passos a seguir en seguretat i protocols legals (emails, web, factures, etc.).
2º PAS: TRAMITACIÓ
Des de LOPDMONTOLIU ens encarreguem de tot el tràmit necessari davant l’Agencia de Protecció de Dades, registre d’activitats, anàlisis de risc, evaluació d’impacte, entrega de contractes de confidencialitat, etc.
3º PAS: ENTREGA
Al cap de pocs dies LOPDMONTOLIU li lliurarà tots els documents legals necessaris perquè l’entitat no tingui cap contratemps.
SEMPRE ESTARÀ ASSESSORAT EN TOT EL QUE NECESSITI.
4º PAS: SEMPRE EN CONTACTE
Sempre estarà en contacte amb LOPDMONTOLIU per a qualsevol dubte o contratemps (contractes nous, rètols, etc.). Ha de saber que LOPDMONTOLIU sempre realitza qualsevol contracte de confidencialitat sense cap cost.